.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتقاد چهره ماندگار مازندران از توسعه‌نیافتگی استان
چهره ماندگار استان مازندران گفت: مازندران با وجود همه پتانسیل‌ها نباید از میزان توسعه یافتگی اندکی برخوردار باشد.
انتقاد چهره ماندگار مازندران از توسعه‌نیافتگی استان

 شمال نیوز: چهره ماندگار استان مازندران گفت: مازندران با وجود همه پتانسیل‌ها نباید از میزان توسعه یافتگی اندکی برخوردار باشد.

به گزارش شمال نیوز، سید باقرسخایی در فریدونکنار، نسبت به فقدان برنامه‌ریزی مدون، مستمر و عدم پیگیری شهری و استانی انتقاد کرد و گفت: تشکیل اتاق فکر در فرمانداری‌ها ضروری است.

عضو کارگروه ارزیابی مجمع مصلحت تشخیص نظام با اشاره به اینکه سرمایه‌های فکری مازندران بسیار وزین و گران‌سنگ است و این سرمایه عظیم، توان تولید اندیشه و اتخاذ راهکار عملی برای تعالی استان را دارد، عنوان کرد: در این راستا، مجموعه نخبگان تبری مقیم  استان، پایتخت و خارج از کشورگرد هم جمع شوند تا هم‌افزایی داشته باشند.

سخایی با تاکید بر اینکه تدوام، پیگیری، استفاده از پتانسیل‌ها و تجربیات مدیران ملی کار ستودنی است، تصریح کرد: متاسفانه عادت کرده‌ایم کار را آغاز کنیم و میانه راه کار را رها کنیم و این سبک و سیاق غلط است.

معاون پیشین وزیر امور خارجه، نسبت به وجود لایه‌های فقر و توسعه نیافتگی در مازندران انتقاد کرد و افزود: باید به  منظور توسعه پایدار، جذب سرمایه‌گذار و توریسم داشته باشیم.

وی با طرح این پرسش که ایا مسوولین شهری با وجود عدم جمع اوری زباله پس از انباشت  چند ماهه در داخل شهر و کنارساحل این انتظار دارند که جذب توریسم خارجی داخلی و خارجی داشته  باشند؟، و بنظر اقایان ،ایا به توریسم نباید حق داد که به شهرهای همجوار بروند ؟

چهره ماندگار مازندران با اشاره به وجود نرخ بالای بیکاری و عدم توسعه‌نیافتگی مازندران تصریح کرد: مازندرانی که خاکش به زرخیزی شهره است و دارای موهبت‌ها و گنجینه‌های خدادادی نظیر جنگل و دریا است، چگونه است در قیاس با استان‌های کویری فاقد آب عقب مانده است و چگونه سرمایه‌های فکری و طبیعی استان مورد استفاده قرار نمی‌گیرند و از گذشته تاکنون فقر با این خطه عجین شده است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

- 28 شهريور 1394
جناب اقاي سخايي فرمايش جنابعالي در جمع صحيح است در ان زمان كه به شما ان سمت را داده اند ما مازندرانيها بويزه مردم منطقه دابوي امل خوشحال شديم كه شما دران زمان به ان سمت گزيده شده ايد. اما شما هم نتوانسته ايد با توجه باينكه ازتوليد كنندگان محصول طارم درجه يك جهان بوديد ترتيبي بدهيد اين محصول حداقل نام اور منططقه خاور ميانه شود در حاليكه اين وظيفه را هم داشته ايد. حالا شماداراي پتانسيل وتجربه مديريت ملي را داريد بسم الله شروع كن

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.121 seconds.